0
Мої закладки 0
Порівняння товарів 0

Повернення, обмін, гарантії

Повернення і обмін

Обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 робочих днів після його отримання.

Згідно статті 9 «Закону про захист прав споживача» Покупець має право обміняти або повернути куплений в магазині товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні таких умов:

1. Обміну та поверненню підлягає тільки новий товар, що не був у вжитку і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей та інших механічних пошкоджень.

2. Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.

3. В цілості збережена фабрична / заводська упаковка товару і всі її компоненти.

4. Пред'явлено товарний чек, накладна або бланк замовлення, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині.

Для повернення грошей Покупець повинен надати свій паспорт (або його копію). Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 робочих днів.

Обмін і повернення товару здійснюється силами і за рахунок Покупця.


Рекламації

У разі виявлення проблем із заводським якістю товару, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення проблеми, що склалася.

Розгляд та задоволення претензій по заводській рекламації, недоукомплектацію здійснюється зазвичай протягом 3-х робочих днів або за згодою сторін.

При виникненні претензій до заводського якості товару, придбаного в магазині, або його окремих деталей, необхідно письмово викласти їх суть, дотримуючись викладені нижче правила, і відправити на електронну адресу sales@evromebel.com.ua.

Правила складання претензії до заводського якості товару:

  • Вказати номер і дату замовлення, а також ПІБ Покупця;
  • Прикріпити фотографії рекламаційної деталі в хорошій якості, при денному освітленні;
  • Надати товарний чек або товарну накладну (при отриманні у вантажоперевізника);
  • Детально описати суть претензії.


Гарантійні зобов'язання

Гарантія діє лише за умови пред'явлення товарного чека або товарної накладної (при отриманні у вантажоперевізника) і при дотриманні Покупцем умов експлуатації та зберігання товару.

Перевірка цілісності тендітних частин вироби (скла, дзеркала, декор) здійснюється Покупцем на етапі отримання - при доставці товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • Природний знос або вичерпання ресурсу;
  • Дефекти, спричинені Покупцем або третьою особою;
  • Пошкодження в результаті стихійних лих, природних явищ;
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого або неакуратне поводження з придбаним товаром, включаючи недотримання температурного режиму, вплив рідин, запиленість, механічні пошкодження;
  • Пошкодження, завдані товару внаслідок неправильної його експлуатації;
  • Гарантія не може бути дійсною в разі механічних пошкоджень товару з вини Покупця, а також у випадках зміни конструкції товару, його перевантаження або використання не за призначенням.