Повернення, обмін, гарантії
Повернення і обмін
Обмін і повернення товару здійснюється протягом 14 робочих днів після його отримання.
Згідно статті 9 «Закону про захист прав споживача» Покупець має право обміняти або повернути куплений в магазині товар протягом 14 днів після покупки при дотриманні таких умов:
1. Обміну та поверненню підлягає тільки новий товар, що не був у вжитку і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей та інших механічних пошкоджень.
2. Товар не збирався і не монтувався, а також збережено його товарний вигляд.
3. В цілості збережена фабрична / заводська упаковка товару і всі її компоненти.
4. Пред'явлено товарний чек, накладна або бланк замовлення, що підтверджують факт купівлі товару в нашому магазині.
Для повернення грошей Покупець повинен надати свій паспорт (або його копію). Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 робочих днів.
Обмін і повернення товару здійснюється силами і за рахунок Покупця.
Рекламації
У разі виявлення проблем із заводським якістю товару, будь ласка, зв'яжіться з нашим менеджером для якнайшвидшого вирішення проблеми, що склалася.
Розгляд та задоволення претензій по заводській рекламації, недоукомплектацію здійснюється зазвичай протягом 3-х робочих днів або за згодою сторін.
При виникненні претензій до заводського якості товару, придбаного в магазині, або його окремих деталей, необхідно письмово викласти їх суть, дотримуючись викладені нижче правила, і відправити на електронну адресу sales@evromebel.com.ua.
Правила складання претензії до заводського якості товару:
- Вказати номер і дату замовлення, а також ПІБ Покупця;
- Прикріпити фотографії рекламаційної деталі в хорошій якості, при денному освітленні;
- Надати товарний чек або товарну накладну (при отриманні у вантажоперевізника);
- Детально описати суть претензії.
Гарантійні зобов'язання
Гарантія діє лише за умови пред'явлення товарного чека або товарної накладної (при отриманні у вантажоперевізника) і при дотриманні Покупцем умов експлуатації та зберігання товару.
Перевірка цілісності тендітних частин вироби (скла, дзеркала, декор) здійснюється Покупцем на етапі отримання - при доставці товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- Природний знос або вичерпання ресурсу;
- Дефекти, спричинені Покупцем або третьою особою;
- Пошкодження в результаті стихійних лих, природних явищ;
- Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого або неакуратне поводження з придбаним товаром, включаючи недотримання температурного режиму, вплив рідин, запиленість, механічні пошкодження;
- Пошкодження, завдані товару внаслідок неправильної його експлуатації;
- Гарантія не може бути дійсною в разі механічних пошкоджень товару з вини Покупця, а також у випадках зміни конструкції товару, його перевантаження або використання не за призначенням.